Tuesday, August 01, 2006

Toolse r0x0rz

Just nimelt. Toolse rollimängulaager omas. Seltskond oli ületamatult hea, teha sain just täpselt neid asju, mida ma kõige rohkem naudin ja ei tundnud end inimeste keskel ka ahistatuna - oli aega ja võimalust ka omaette olla, eriti seetõttu, et ma täiesti üksinda kämpas olin. Teised jagasid kahe, kolme ja isegi nelja peale. Höhöhöö.

Mul pole erilist viitsimist väga pikalt rääkida, mis seal kõik toimus, aga tore oli. Võtke kõik see endale teadmiseks.

Ja siis veel see teine teema, millest ma teile rääkida ei saa, aga mida Dru teab. Kohutav noh. Teil pole õrna aimugi, millest jutt käib, ja parem ongi. :D

Selline oli siis tänane lühike update minu elu kohta.

So long, sushi
Triinu-Deira

P.S. Mul on juba peaaegu kolm nädalat köha, ma saan vaevu-vaevu laulda, mu perearst on puhkusel ja kõigi teiste arstide juurde on lõputud järjekorrad. Gaad deemit.

1 comment:

Anonymous said...

Eks oli jah tore :D
Ma arvasingi et sul köha kui sa umbes 10 korda d&D mängul köhisid :S