Monday, November 13, 2006

Eneseohverdamisest

Väga iidne tsitaat Tuulepesa foorumist:

"OSHO on öelnud midagi umbes nii - vanemad ohverdavad end laste nimel ja seepärast ei saa nad (lapsed) olla kunagi õnnelikud, sest vanemad meenutavad neile kogu aeg: 'mina loobusin sinu nimel sellest ja tollest, hinda seda ohverdamist.' sellega suunavad nad lapse tulevikus samale teele - kus tema hakkab end enda laste eest ohverdama. "

Masendav, aga tõsi. Ja jällegi on tõend olemas minu ema näol.

Mina pole ju süüdi, et tal elus raske on olnud. Miks peaksin ma siis oma elu elama vaid selle nimel, et näidata üles tänulikkust tema ohvrite suhtes, mida ma pole isegi palunud?

(See ei tähenda, et ma tänulik ei oleks, kuid kõigest hoolimata tekitab selle tundmuse pealesurumine pigem vastupidist reaktsiooni.)

2 comments:

Anonymous said...

noh, kuhu su sissekanded jäävad? tahan enda uudishimu rahuldada juba! :D

Deira said...

Aww. :D mul pole viimasel ajal suurt mdagi, millest kirjutada. Aga eks ma varsti üritan miskit välja võluda klaverist.