Sunday, January 07, 2007

Mul on maailma kõige mõnusam kodu!

Käisin täna maja peal üle tüki aja jälle. Kuidagi juhtuvad asjad alati nii minema, et mul on vabal ajal sada ja kaheksa muud huvitavamat asja teha, kui poolelioleval ehitusel käia. Nüüd siis sain jälle sinna jalga tõsta ja mul jäi suu lahti.

Meie maja on nii ilus. Nii väljast kui seest. Meid ümbritsevad põhiliselt ainult mingid küprokkastid kolmest küljest (meie maja taha ei saa enam midagi ehitada, sest seal on Peeter I aegsed katakombid, mis on muinsuskaitse all, muhahahahahaaaaa), mis muudab meie kodu kohe eriti silmapaistvaks ja armsaks ja... koduseks. Ning ehkki me seal veel sees ei ela ja siseviimistlus on veel suures osas tegemata (tegelikult teine korrus on juba valmis ja sisustatud, esimene on ainult pooleli), on seal juba tõeline kodutunne. Meeletult hea lihtsalt. Ma olen suhteliselt kindel, et rollimänguritele hakkab see paik meeldima, ehkki see on kesklinnast kaugel (ja Tallinnast väljas).

Mõnnamõnnamõnnamõnna.

Ma saan seal DnDmaratone korraldada! Teine korrus on meil tervenisti külaliste päralt, seal on kaks tuba ja isegi miniköök! Mis saab veel parem olla, ah?

Äärmiselt vaimustuses,
Deira

No comments: