Monday, March 19, 2007

"Kui sul on täisväärtuslik elu, saab sinust 10 paberit WC-rulli."

Kuna selle lause autor ei taha, et tema nimi avalikustataks, siis ma seda ei tee. Aga on ju osav?

Kadrinas oli hämmastav. Igat pidi. Siseringi laiali saatmise uudis ei olnud minule tõenäoliselt nii mõjuv kui neile, kes seal palju kauem on olnud. Juba esimestel momentidel oli näha, kuidas see tegelikult vaid tõestas, et sinna kuuluvad inimesed on sõbrad ka ilma siseringita.

Kirjutasin eile laulu.

Magamatus on hevi. Täna öösel ma vaevalt eriti magada saan, sest, nagu mõned ehk kuulnud on, toimuvad minu juures täna-homme Elesgali mitteametlikud kevadpäevad.

Ja mu hing on rahul. Sest nüüd saan ma muuhulgas ka iseendast aru. Ja teised ka. Ja ma saan jälle natuke rohkem teistest aru.

Tegelikult tunnen ma ennast kohutavalt süüdi, sest ma olen oma põhimõtetele viimasel ajal väga vastu elanud. Ja peale selle olen märkamata jätnud nii mõnegi inimese nende muredes, keda ei tohiks tähele panemata jätta, sest nad on palju paremat väärt.

Tuleb hakata teistmoodi elama.

No comments: