Tuesday, October 25, 2005

Huhuhuu...

Just. Jälle mina. Ma pole siin vist sajandite viisi käinud. Aga mis teha. Aeg lendab, aga minu tiivad ei ole veel nii suured kui aja omad, ei jaksa sammu pidada, näed. Ja mu tervis andis ka alla. Eferdain oli tore, aga ilm ajas asja tuksi. Mu kostüüm, mis oli piisavalt suur, et selle alla oleks mahtunud kõik see 40 mängijat (ma olen selles TÄIESTI kindel), oli läbimärg ja polnud mingit võimalust seda kuivatada ka, nii et teise päeva alguses ma lihtsalt sõitsin koju, sest ma ei suutnud enam seda märga riidehunnikus selga ajada. Keep oli veest nii raske, et õlad valutasid ja ega mu kleidi slepp (meetrine) kuigi palju kergem polnud.

Oh well, vähemalt mängu esimene päev oli lõbus. Deiraneia pole vist elu sees ühe päeva jooksul nii paljudele meestele külge ajanud... Ja seda kõike ainult ühe küpsise pärast... (Selleks küpsiseks olid tegelikult Deira ja tema õuedaam.)

Tegelikult ma ei viitsi Eferdainist praegu rääkida. Võib-olla mainiks veel vaid seda, et mu rollimäng oli esimesest mängust kõvasti parem. Ja ma ise olen igatahes enda üle uhke.

Oh. Kooli pole nädal aega ju. Ja tunnistusega olin ma rahul. Kolm nelja. Geograafias sellepärast, et meie õpetaja on endine ülikooli õppejõud. Ülikool ja 9. klass EI ole sama asi. Ta kujutab ette, et peab meile lihtsalt loengut ja me saame siis kõik selgeks. Asi ei käi nii. 9. klassis igatahes mitte. 9. klassis tuleb ÕPETADA. Duh.
Eesti keeles lihtsalt sellepärast, et ma töödes mõne nõmeda vea olen teinud või mõni asi arusaamatuks on jäänud. Kõige rohkem jääb arusaamatuks siiski see, kuidas mul eesti keel neli tuli.
Ja viimaks - matemaatika. Seal kiskus hinde alla üks jooksev kolm, mille me saime rühmatöö eest. Lihtsalt ei läinud hästi. Ja koostööd polnud ka praktiliselt mingisugust. Mis teha.

Ja kes tuleb ütlema, et ma see veerand ei pingutanud, SAAB PEKSA. Mõni õhtu õppisin ennast vaeseomaks (ehkki sellised õhtud olid enamasti erandid).

Millega ma kõige rohkem rahul olen, on see, et ma keemia viie sain. Ma sain KEEMIA viie. Liiga lahe. Eelmine aasta oli kokkuvõttev hinne 4 - kaks viite, kaks nelja. See oleks liiga äge, kui see aasta keemia aastahinde viie saaks.

Minek on keemia ja bioloogia olümpiaadile. Päris äge. Tartu Teaduskoolis õpin ka keemiat. Veel ägedam. Keemia rokib.

Aga nüüd ma lõpetan selle mõttetu möla oma kooliasjadest. Kedagi ei huvita see ju nagunii. Peale minu. =oD

No comments: