Friday, October 14, 2005

Nad on vist tõesti meeleheitel. :D Täna tuli muusikaõpetaja minu juurde ja hakkas mind patsutama ja paitama ja rääkis a la sellist juttu: "Triinu, kullake, ärme lähe tülli, kesole? Et sa täna ikka tuled koori jah? See oleks nii tore, kui sa tuleksid, ärme lähe tülli, onju?"

:D

Ma ei saa.

Aga tänane koor oli nii mõttetu ju. Ma õppisin ühest laulust kaks uut takti. Ja sain seda viis korda läbi laulda, oh mis rõõm. Tenor piuksus selja taga ja sopran kõlas kohati nagu õlitamata uks. :D Jah, alt oli tõesti ainuke normaalne häälerühm. Me rokime. :D

Aga nüüd ma lähen. Keemiat õppima. Mul tuleb homme mingi võistlus, teemaks keemia ajalugu ja laborivahendid. Oh joy. Mulle meeldis reaktsioonivõrrandeid rohkem kirjutada. Aga poh.

2 comments:

Mari said...

Alt ruulib!
Reaktsioonivõrrandid sakivad...
Ma õpiks küll pigem keemia ajalugu.
But that's just me you know. :P

Deira said...

Aga sul pole õrna aimugi, KUI PALJU seda keemia ajaloo materjali oli... Ja kogu sellest tekstist, mis õpetaja meile andis, läks vaja täpselt ühte fakti....