Wednesday, October 12, 2005

Nüüd on see kardetud päev möödas. Jaa. Kusjuures see oli täpselt nii nõme nagu ma ette kujutasin. Lohutuseks on mulle jäetud ainult mõte, et ta polnud oodatust hullem.

Hommikul oli meeldivaks üllatuseks matemaatika kontrolltöö, millest oli saanud Suur Tunnikontroll (mis sellegipoolest oli 2xA4 pikk). Ülesanded polnudki ajurebestavad ja mul on lootust see vist isegi 5 saada. Ma südamest loodan, et ma saan selle viie. Mul on VEEL lootust matemaatika veerand viis saada. Vist.

Vahet pole. Kedagi ei huvita minu koolimured. =oP

Raske ja väsitav oli tänane. Ja meeliülendava punkti pani asjale minu armas ja kallis muusikaõpetaja, kes mul täpselt enne koolimajast välja astumist suutis tuju ära rikkuda. Värdjas. Ta võiks mingil määral aktsepteerida fakti, et ISEGI TRIINU ei jaksa mõnel päeval koori tulla, sest ta on nii väsinud. VÄÄÄÄRDJJAAAAAAS. Täna viskas mul tõesti temast üle. Vaevu suutsin hoida end talle näkku ütlemast, mis ma tast arvan.

Värdjas noh. Värdjas, värdjas, värdjas. Mul pole lihtsalt sõnu.

No comments: