Tuesday, October 11, 2005

Päh.

Nõme. Võib-olla ma stressan liiga palju. Ei, ma stressan täiesti kindlalt liiga palju. Aga nii palju on õppida. Ma ei viitsi muidugi väga palju kodus teha, aga ikkagi. Koolis on raske. Päev väsitab nii ära, et jõuan koju, vajun elutoaas diivani peale ja lihtsalt olen. Vahel ei jaksa isegi trenni minna. Mõni päev ei jõua, sest kodus on tõesti nii palju teha.

Värdjas 9. klass.

Eriti meie koolis.

Ma olen jälle meeletult palju sööma hakanud. 24/7 on mingi toidupala suus/käes. Masendav. Taskuraha kulub kahe esimese päevaga toidu peale ära. Edasi elan sõprade kulul, laenan raha ja ostan endale süüa. Ükskõik mida, peaasi, et oleks toit. Ah, need kooliaja rõõmud...

Täna oli töö, homme on kolm tööd, neist üks matemaatika kontrolltöö. Homseks on vaja ajaloos kirjutada arutlev kirjand. Ülehomme on ajaloos töö. Reedel on keemias veerandi tähtsaim kontrolltöö. Selle töö hinne pannakse tunnistusele. Laupäeval on kusagil karuperses mingi keemiavõistlus. Trenni ma ei jõua jälle. Kohe peale seda võistlust toimetatakse mind maale. Õhtul tagasi, jälle õppima. Järgmisel teisipäeval on bioloogias kontrolltöö. Ja keskmine hinne ei tohi langeda alla 4,2-e. Ja käitumine ei tohi olla 3. Ja me ei tohi üldse oma peadki vales suunas keerata, sest kohe on kellelgi selle kohta midagi öelda.

Persse noh.

No comments: