Tuesday, June 13, 2006

Colin McRae Rally 2 ajab mind ALATI närvi, kui ma seda mängin. Vähemalt sellest ajast peale, kui ma Austraalia rallit sõitma hakkasin. Ülilahe noh. -.- Kõik on tore, ma juhin 2/3 rallist ja siis 6 kiiruskatse ajal jään viimaseks ja ei saa enam terve ülejäänud ralli ennast tagasi järje peale. Like wtFUCK (jah, ma lihtsalt pidin selle ühe sõna välja kirjutama). Ja siis, olles juba peaaegu oma positsiooni taastanud, kaotab auto viimase kiiruskatse ajal igasuguse juhitavuse nagu oleks ma eriti valusalt puusse pannud. Asi on selles, et ma EI OLE. Kõik vead olen ma vahepeal ära parandanud, aga see faking auto lihtsalt ei kuula enam minu sõna. Täiesti heast peast, ilma mingi erilise põhjuseta. See lihtsalt AJAB NÄRVI.

......

Okei. Ma tean, et see oli ülimõttetu jutt ja jätab mulje, nagu poleks ma mingi nolifer, kelle elu sõltub sellest, kui hästi tal arvutimängudes läheb. Ma ei ole tegelikult selline, ausõna! Aga lihtsalt... iga viimane kord, kui ma seda mängu mängin, juhtub nii. See hakkab juba tõsiselt närvidele.

Ja teie kommentaarid sisuga "ära (A) ziiz mängy zeda 2nam (6) " EI OLE teretulnud.

No comments: