Sunday, June 04, 2006

Mina+Mari=midagi ebanormaalset :D

Disclaimer: Dialoog toimub päeval, mis järgneb päevale, mil Mari läks koolist juba enne tundide algust ära, sest tal oli väga halb olla (sest ta oli kusagilt mononukleoosi hankinud). Ja mina olen blabla.

3, 2, 1, INGITION:

blabla says:

jou, tibi

Coca-Cola light says:

sau

blabla says:

kuidas tervis?

Coca-Cola light says:

enam-vähem...pea on veel imelik

blabla says:

aaa... njah.

blabla says:

kuule, em pidime ju sinna filmiõhtule tasuta kokakoolat varastama minema

Coca-Cola light says:

ahjaa...jessas...ma ei tea kas ma saan...mu ema oli suht mures mu pärast jne...ma ei usu et ta mind lubab.Ja ma ise kah ei jaksa vist

Coca-Cola light says:

aga kuule!

Coca-Cola light says:

Adina tahtis väga minna aga mitte üksi!

Coca-Cola light says:

te võiks koos cocat varastama minna!

blabla says:

mmm.. ta mingi küsis mult just

blabla says:

aga ma ei tea tegelt isegi, kas ma viitsin

Coca-Cola light says:

njahh...aga kui sa viicid siis võite minna...aga ma ei taha eriti täna välja minna...kuigi see filmiõhtu on kindlasti lahe

blabla says:

võimalik

Coca-Cola light says:

jah, mis siis koolist sai ilma minuta?

blabla says:

täielik kaos

blabla says:

asi ongi vist selle, et sa ära läksid

blabla says:

igatahes meile teatati, et meie vene keele kirjalik eksam on tuleva nädala kolmapäeval

blabla says:

ja me ei saa teisipäeva vabaks

blabla says:

ja kolmapäeval seitsmenda tunni ajal

blabla says:

mitte ühtegi tundi ei jäeta ära

blabla says:

*shoots herself*

Coca-Cola light says:

appi! oo ahastus, oo armastusvalu, oo agoonia!!!

Coca-Cola light says:

*shoots triinu*

blabla says:

blabla says:

aga tegelt ka

blabla says:

jumala nõme

Coca-Cola light says:

jah see oleks jah nõme...aga osta elevant ära

blabla says:

miks

Coca-Cola light says:

sest mul pole ta jaoks ruumi kodus...tead kui vastik on tema järelt(sitta) koristada?!

Coca-Cola light says:

ma müün ta ära 5 galeooniga

blabla says:

mul pole nii palju

blabla says:

ma olen Roni ammukadunud õde

Coca-Cola light says:

aa..sina oledki fred?!

blabla says:

tegelikult mu juuksed on punased, aga ma olen seda eluaeg varjata üritanud

blabla says:

eiei, fred on ju....

blabla says:

roni vend

blabla says:

mina olen tema õde

Coca-Cola light says:

ei ole! ta on ju transa!

blabla says:

aga mul olid sündides mustad juuksed, nii et weasleyd andsid mu ära

Coca-Cola light says:

oi, sa oled vist pere must lammas...sõna otseses mõttes

blabla says:

aga... kui mul tegelikult mustad juuksed olid.... äkki ma olen hoopis harry õde !

Coca-Cola light says:

ei ole, miks su ema siis pr. Weasley on?!

blabla says:

äkki ta oli... ma ei tea... surrogaatema või midagi

blabla says:

lilyl oli ajutine viljatus, aga nad tahtsid KOHE last saada

blabla says:

just nii see oligi

blabla says:

ja mina olen harry kadunud ja surnukspeetud poolõde

Coca-Cola light says:

jah, sul on õigus, aga ma annan elevandi tasuta! sa võid selle snapele sünnaks kinkida!

blabla says:

selle poolt räägib see ka, et tegelikult mul on tagumiku peal välgunoolekujuline sünnimärk

blabla says:

see oli ettekuulutus harry saatsest

blabla says:

oh, ma sain elevandi

blabla says:

äge

blabla says:

ma söön ta ära

blabla says:

ma olen suure isuga

Coca-Cola light says:

jah, see on arukas arvestades et tegelikult....

Coca-Cola light says:

OLEN MINA LORD VOLDI!!!!!!GRRR...

blabla says:

ouuuuuu

blabla says:

shit

blabla says:

EXPECTO PATRONUM

Coca-Cola light says:

MWAHAHAAA!!!! MINGI KITS EI TAPA MIND!!!

blabla says:

kes ütles, et see kits on

Coca-Cola light says:

ahjaa...su mitte-nii läbipekstud poolevennal oli kits..kes sul on?

blabla says:

minu oma on harry kujuga

Coca-Cola light says:

oo..ma nii kardan(sarkasm)AVADA KEDAVRA!!!!

blabla says:

*hüppab eest ära*

Coca-Cola light says:

tropp oled!*nuuksatab* MA LÄHEN TEISE LIIVAKASTI MÄNGIMA KUI SA EI LÕPETA SOHKI TEGEMAST!!!

blabla says:

MWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAA

blabla says:

*näitab keelt*

Coca-Cola light says:

INCENTIO!!!!

blabla says:

mis see veel on?

Coca-Cola light says:

sa kukud nüüd pikali ja hakkad nutma

blabla says:

*nuuks*you*nuuks*will*nuuks*not*nuuks*defeat*nuuks*me!!!!!!!!

CRUCIO!

blabla says:

(teeme nii, et nüüd astub harry sisse)

Coca-Cola light says:

ellõu..ai ämm ärrii pottäää

Coca-Cola light says:

blabla says:

HEY YOU FUCKING... FUCKER! DON'T JUST STAND THERE AND WATCH ME FIGHTING WITH VOLDEMORT!!

blabla says:

see vist polnud päris õige, aga suva

Coca-Cola light says:

MWAHAHAA!!! NOW I CAN KILL YOU BOTH!!!*KILLS HP*

blabla says:

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <>

blabla says:

*kills Voldi*

Coca-Cola light says:

*hüppab eest ära(paras!) I KILLED YOUR IDIOT HALF BROTHER!!!!

blabla says:

*slow motion in repeat*

blabla says:

*kills voldi again*

blabla says:

sa ei saa enam eest ära hüpata, sest mina hüpasin ka ainult ühe korra eest ära

Coca-Cola light says:

hey c'mon! if you kill me then you will just be like the only one left! then you'll like be lonely and like sad and noone will like try to like kill you and it will be like soooo boring(Babevoldi)

blabla says:

no it won't

blabla says:

kui ma voldiga ühele poole saan, siis ma lähen fredi sebima

Coca-Cola light says:

aa...but you have one little problem...I ALREADY KILLED HIM MWAHAHAA!!!!!!!!

blabla says:

no you didn't

blabla says:

you killed george

blabla says:

i switched them

Coca-Cola light says:

what's the difference? George was better in bed anyway, so ha!

blabla says:

well... fred's a better kisser

blabla says:

WAAAAIT A MINUTE

blabla says:

YOU'VE BEEN WITH GEORGE??

Coca-Cola light says:

dude, I'm like the hottest guy on the block! I've been with everybody! Even you! don't you remember?..no wait, ofcourse you don't ...I' got you so drunk, you didn't remember a thing!

blabla says:

ooohhh... so that's where that baby came from....

blabla says:

*nuuks*

blabla says:

and I never got to tell harry he was an uncle...

blabla says:

böö

blabla says:

(see oli danel)

Coca-Cola light says:

yo talle siis

blabla says:

blabla says:

kuule

blabla says:

topi midagi sellest Norijasse

blabla says:

ma siin lugesin seda preagu... IRV

blabla says:

*praegu

Coca-Cola light says:

no võib-olla..aga ma pean seda veidi tsentseerima...kuule, voldi needs a lunch-break...so I'll kill you later ok?

blabla says:

yep, kill ya later, dude

blabla says:

*lehvitab võlukepiga*

Coca-Cola light says:

*sau-sau tibi!*

1 comment:

Mari said...

Sa oled mingi armunud sellese jurasse või? :) P.S Ma postitasin kah oma blogi.