Friday, October 20, 2006

Reede?

Oeh, reede. Päev, mida ma sallin kõige vähem. Miks peab nädala viimane koolipäev olema kõige raskem? Mul poleks midagi selle vastu, kui esmaspäev, teisipäev ja kolmapäev oleksid üks suur vaimne vägistamine ja ühest kohast teise jooksmine, sest siis ma jaksaksin, aga nädala lõpus tahaks juba lihtsalt ära koju teetassi ja hea raamatu juurde. Kas teil ei ole vahel sellist tunnet?

Selle asemel on mul reedeti seitse tundi, millest viimane matemaatika, siis kaks tundi koolikoori (täna on selle asemel ajaloo järeltöö) ja siis kaks tundi gospelkoori. Täna on kauemgi, sest ma olen kaks proovi puudunud (põskkoopapõletik) ja ei oska pooli laule ning pean seetõttu pärast proovi neid õppima jääma. Bläääääääääh.

Ja nii on olnud juba viimased kaks aastat. Reede on kõige pikem, raksem ja värdjam päev kogu nädala jooksul, ehkki võiks ja peaks olema tore.

*on õnnetu, magamata ja närvis ajaloo pärast*

3 comments:

Anonymous said...

tunnen kaasa. mul ei ole parajasti mingeid huviringe (ega veelvähem koore või muusikakooli, kuna kellelegi pole eales pähe tulnud mind muusikasse suunata ja nüüd ma sõna otses mõttes nutan selle pärast), aga meie klassi tunniplaan pidavat olema kooli kõige haigem. mingeid väga nõmedaid tundidejärjestusi eriti pole, kui mitte arvestada, et vene keel ja keemia on alati päris päeva lõpus ja füüsika alati alguses ning reedel on kaks matemaatikat järjest. kuid esmaspäeval on 2 esimest tundi vabad ning siis 5 tundi (koju kell 3), teisipäeval 1. tund vaba ja siis 6 tundi (koju kell 3), kolmapäeval 8 tundi (viimane vene keel)(koju kell 4), neljapäeval 9 tundi (üks informaatika jääb enamasti ära, siis koju ikka kell 4), reedel jälle 1. vaba ja siis 6 tundi (koju kell 3). seega esmaspäev ja teisipäev on trillalaa-trullalaa, kolmapäev ja neljapäev taovad lihahaamriga, reede on veel talutav.

Deira said...

Njaa. Teil pole siis ka väga tunniplaaniga vedanud. Vene keel on minu arvates üks igavamaid ja (andke mulle nüüd andeks, vene keele jumalad) mõttetumaid tunde üldse. Aga ole õnnelik, et sul pole kahel päeval nädalas matemaatika viimane (seitsmes) tund ja neljapäeviti kaks viimast tundi matemaatika ja keemia. Seega on kõigist neljast matemaatika tunnist nädalas vaid üks sellisel kellaajal, mil mu aju juba varjusurmas ei viibi. Mul pole veel kunagi varem nii haiget tunniplaani olnud.

Anonymous said...

mulle oleks matemaatika viimase tunnina päris talutav, vähemalt arvan. aga vene keel on küll mõttetu. kui ma ka leiaks enesele mingi suurema mõtte selle õppimisel, kui et äkki tuleb kunagi kasuks vastav rida dokumentides, õpetatakse seda ikka enamuses koolides jamalt. meie näiteks pole vist aasta otsa sõnavara puutunud ja kui huvitav see kuiv grammatika siis ikka on, kui sõnu üldse ei mõika. ma kirun ennast iga teine päev (va pühapäev, tavaliselt), et ma loll selle keele valisin ja mingit praktilisust taga ajasin.