Tuesday, December 19, 2006

Kui tore.

Ma oleksin hetkeks olnud peaaegu valmis kodust jalga laskma. Lihtsalt sellepärast, et eemale saada. Avastus, et sa oled unustanud teha absoluutselt kõik olulise viimase kahe päeva jooksul, võib ikka ülimalt rööpast välja viia.

Aga siis avastasin ma, et mul pole kellegi juurde minna. Vähemalt mitte kellegi sellise juurde, kellel poleks vanemaid ja oleks korteris minu jaoks ruumi. On see hea? On siis tõesti parem, et ma olen siin kodus ja kuulan iga päev, kuidas ema minu kallal ainult möliseb ja targutab? Ma tean, et ma ei kõlba kuhugi ja ei tee mitte midagi ja olen muidu mõttetu ja ei saa mitte millegagi hakkama. Ma tean seda juba une pealt. Kui keegi tuleks mu juurde, kui ma magan, ja küsiks mult, kes ma olen, vastaksin vist automaatselt midagi stiilis "tütar, kes kuhugi ei kõlba". Vot nii tark olen ma. Vähemalt seda ma tean.

3 comments:

Anonymous said...

Tibuke, minu juurde sa vaid alati tulla.
Küll me emale midagi kokku jahume vms, ... lähed minu voodisse. Minul pole selg haige, ma lähen põrandale ^^

Ja näädsa - veel üks põhjus, miks me enne ülikooli vaba aasta võtame ja tööle läheme ja siis omale enda elamise tekitame, eks? ;)
:)

Deira said...

:)

Anonymous said...

Mind hämmastab, kui identsed me elud on.