Sunday, December 17, 2006

Jõulukooki, anyone?

22. ja 23. detsembril on mul kavas küpsetada suuremas koguses õuna-kaneelikooki kõigile, kes ennast minu jaoks piisavalt sõbraks peavad, et end kohale vedada viitsivad. Minu poole. See on minu jõulukink teile sel aastal. Juua saab teed, kohvi, kakaod ja ilmselt ka mingisugust siirupi moodi asja. Ja glögi. Mis jõulud need ilma glögita oleksid. ^^ Peale söögi-joogi luban meelelahutust ka leiutada.

Seega kõik, kes tunnevad minu vastu piisavalt suurt sõprust, et end kohale vedada, saavad ennast südamega küpsetatud koogist ogaraks õgida.

Andke aga tulla, kummal päeval kohale ilmuda kavatsete. Deira shall be waiting.

Nimekiri (mis info saabudes täieneb):

22. detsember, reede

Dru
Jüri K
Kaarel
Melian
Hoar?
Masha
Getter
Stella

23. detsember, laupäev

No comments: