Thursday, January 04, 2007

Väikesed mõtted

Mul on kaitseingel ja kõik saab korda.

Täna teen jälle kooki ja lähen Põhja-Elesgali koosolekule. Saan ennast jälle kasulikuna tunda.

Üldse peaksin ma oma tegemisi ja mõtteid korrastama ja organiseerima hakkama. Endaga järje peale jõudma, et peas ei valitseks enam seisukord, kus prahihunnikud mu enda mõistuse hääle ära summutavad. Siis saaksin kõike normaalselt teha ja kõigile kasulik olla, eriti endale. Praegu ei tee ma muud, kui aina karuteeneid. Teile. Nendele. Iseendale. Ja kõigile, kes veel puutumata jäid.

Ma kirjutaks pikemalt ja huvitavamalt, aga siin lihtsalt pole enam midagi öelda. Andke andeks, et ma teid täna lõbustada ei saanud.

1 comment:

Anonymous said...

See oli hea kook.
Aitäh.
Ma tulen nüüd kööki sinu ja Goblini juurde tagasi.