Thursday, March 01, 2007

Positiivsus

Viimasel ajal on olnud hea olla. Ma olen õppinud oma mõtteid kontrollima, ja seeläbi ka emotsioone ohjes hoidma. Te ehk kujutate ette, kui meeldiv see võib olla. Ei mingit üleliigset energiakulu mingi mõttetu tõmblemise ja vingumise ja närvitsemise peale. Elu on sipelgasiil.

Mul pole tegelikult midagi, millest kirjutada, kui aus olla. Ei ole viimasel ajal midagi erilist keelel ja meelel olnud, mida ilmtingimata jagama peaks teiega. Aga andke mulle ideid. Küsige minu arvamust mõne raamatu kohta või midagi. Mu To Read List ongi hakanud lühikeseks jääma. Seal on veel ainult 4 lugemata raamatut, millest üks on mul hetkel pooleli. Terry Pratchett. Yeah.

Kes tuleb minuga 2009. aastal San Fransiscosse? Või New Yorki. Või Londonisse. Või Pariisi. Või Marseille'sse. Või Nice'i. Või Cannes'i. Kuhu iganes elu mind (meid) viib või kuhu ma (me) minna otsustan. Anyone?

Tegelikult pole mul teile rohkem mitte midagi tarka öelda. Olge positiivsed; kui paha tuju tuleb, siis öelge endale, et te olete rase tarakan, siputage oma käsi ja kujutage ette, et need on teie tarakanijalad. Kohe läheb tuju heaks, ausõna. Kui ei usu, proovige järgi. Efekti suurendamiseks võite toas ringi ka hüpata.

See oleks siis kõik praeguseks. Baibai.

Ma olen rase tarakan, taruiraruiraraa...

6 comments:

Hoarfrost Infernal said...

Ou rase tarakan, oifaking jee.

See on üle pika aja üks geniaalsemaid asju, mida ma kuulnud olen. Tegelt.

Dani said...

Euroopa piires võib hommepäev hääletama hakata, nii et näiteks Pariis sobiks hästi;)

123qweasd said...

Jäta USA välja ja ma tulen meelsasti. Hääletades, soovitavalt. Aga äkki ma olen selleks ajaks juba piisavalt raha teeninud, et lennikuiga vms sõita...

Tegelt, kui me Broadwayle lähme, siis võib USAsse ka minna...

Siiri said...

Ma tuleks hea meelega. :)

Deira said...

People, ma ei lähe mitte hääletama ja lihtsalt mõnus olema, ma lähen elama.

Dani said...

Hmm, kuskile mujale elama minemiseks on minu arust hetkel vara ja üldse liiga vähe aega.
Viie aasta pärast?:P