Wednesday, April 18, 2007

Ma leidsin näitleja, kes on ilus JA tark. Vaau.

Tegelikult ei tulnud ma üldse sellest rääkima.

Eile olid mul mõned päris huvitavad momendid. Igasugune tahe ja mõte midagi teha läks ära. Mõtlesin kõigile oma unistusele ja küsisin endalt: milleks küll? Mida see mulle annab? Mida see teistele annab? Ja jõudsin järeldusele, et kõik on jumala mõttetu, ja et ma ei saa nagunii oma unistuste realiseerimisega mitte kunagi hakkama. Sest need on lihtsalt nii mõttetud ja ajuvabad ja võimatud saavutada ja kasutud pealekauba.

...

...

...

Otse loomulikult oli tegemist lihtsalt meeltesegadusega. Ega ma mingi värdjas ei ole, et endasse ei usu. :D

(See ei olnud vihje sellele, et need, kes endasse ei usu, on värdjad. Sorri.)

2 comments:

123qweasd said...

Laena mulle oma enesekindlust, Vanemuine...

:P

Deira said...

Sorri. :D