Saturday, September 01, 2007

Go Firefox!

Nonii. Nüüd olen ka mina jälle õigel teel - teel valgustatuse poole. Ma tõmbasin endale Mozilla Firefoxi. Maci versiooni muidugi. :P

Mind sundis selleks fakt, et Safari ei toeta igasugust Bloggeri posti editimise jura, mida mul pahatihti vaja läheb. Ja üldse on lihtsalt tore teada, et ma saan teha nii ja nii, kui ma tahan. Ma oleks seda ilmselt ka Safariga kuidagi teha saanud (näiteks keyboard shortcutidega), aga Mozilla on ka põhimõtteliselt lahedam ja värki.

Tegelikult käisin ma täna õhtul esimest korda meie uues ja toredas vannis. See oli äge. Hästi vahune ja mõnus. Nüüd on sees selline meeldivalt surisev rahulolu ja pea on kergelt uimane. Täna öösel tuleb hea uni. Kui nüüd ainult peavalust ka lahti saaks.

Suvi on läbi. Võib-olla küll mitte meteoroloogilisest vaatepunktist, kuid koolilaste jaoks sai suvi läbi 1. septembri saabudes. Masendav, eksole. Aga nagu üks Edvini-nimeline isik mõned päevad tagasi ütles: "Üks asi on läbi sita kõndida, teine asi on läbi sita kõndida naeratusega."

Seega naeratage! Alati võiks hullem olla! : )

No comments: