Friday, August 31, 2007

August saab kohe-kohe läbi

Teeme siis augusti viimase postituse ka ära.

Huvitav päev oli eile. Öö oli veel huvitavam. Mitte küll kõige meeldivam öö, mille olen mööda saatnud, kuid meenutada üht-teist siiski on.

Ma ei taha tegelikult üldse mõelda selle peale, et esmaspäeval pean ma kooli minema ja asjalikuks hakkama. Asjalik olen ma vist niigi, aga ma ei taha olla NII asjalik. Ja kool lihtsalt ei istu mulle. Mul on isegi horoskoobis öeldud, et rutiin on minu surm. Aga kooli üks suuremaid sünonüüme see rutiin just on.

Sitta juhtub. Ma lohutan ennast sellega, ei ainult kaks aastat on veel jäänud. Võrreldes sellega, et ma olen selles kohas juba 9 aastat vastu pidanud, ei peaks need ülejäänud paar mind tapma. Rõhk sõnadel "ei peaks". Kunagi ei või kindel olla.

15 minutit veel ja 2007 aasta august on igaveseks läbi. Kahju. Ma ei tea, milles asi on, võib-olla selles, et mul selles kuus sünnipäev on, aga mul on augustiga mingi eriline suhe. August on minu jaoks alati kõige toredam ja kodusem kuu, kui välja arvata umbes viimased kolm päeva sellest, mis mööduvad pidevalt koolile mõeldes. August on lahe.

Õunamahl on ka tore. Ma suutsin endale suve jooksul õunamahla- ja Hustlerisõltuvuse tekitada. Ilma õunamahlata ei ole päev päris õige. Hustlerita kah mitte.

Kui nüüd hoolega järele mõelda, siis hakkasin ma õieti elama alles selle aasta augustis. Kes mind paremini ja kauem tunnevad, on minuga tõenäoliselt nõus. Kummaline tegelikult. Eksole.

No comments: