Wednesday, February 06, 2008

Teh taimefüzioloogiä...

Mul siin vahepeal juba karjuti, et ma kirjutaks. Seega ma kirjutan.

*kirjutab*

*vahib lakke*

*leiab, et tema elus pole midagi kirjapaekuväärset*

Bioloogia on suhteliselt põnev valdkond. Tegelikult ka. Mind hakkas tänu sellele isegi keemia jälle huvitama. Ma ei saa sellest ikka veel kuigi hästi aru, aga vähemalt nüüd ma tahan saada. Mis tähendab, et ma hakkan keemiat ilmselt ka hoolikamalt õppima. Mis on hea, sest ma teen keemia eksamit. :D

Aga kuna ma olen ennast täna juba kapsaks lugenud ja inimene peab üleüldse vahel ka ajusid puhkama ja mõttetustega tegelema, siis ma enam bioloogiaga ei tegele. Vähemalt selle kuupäeva raames mitte. Miski kukla tagasopis küll närib pidevalt mu kallal selle pärast, aga ma üritan seda tunnet võimalikult edukalt ignoreerida.

No comments: