Tuesday, June 27, 2006

Urg vs. Tõstamaa

Tartus oli HAIGELT lahe. Aitäh kõigile, kes seal olid! Kahju oli sellest, et Efka nii vara ära läks, urr-mörr. Aga me saime ilma sinuta ka kuidagimoodi hakkama. Hehe.

DnD oli vinge. Goblin on kick-ass DM. :D Ja meie IG(in-game, kes ei tea)-seltskond oli ka mega. Ma ei viitsi sellest siin väga pikalt jurada.

Igatahes oli ülimalt närvekõditav minna kell pool üks (või oli see pool kaks) öösel pitsat ostma, jalutades läbi Tartu kõige hullema linnaosa. Goblin rääkis meile terve tee jutukesi sellest, kuidas ühte või teist sellel ja sellel tänaval on pussitatud või pekstud, millest me parasjagu möödusime. See oli nii tore. :)

Horror-tuba: Räpane 2x2m ruum, seintel rippumas lehmaketis ja kak hobusekolpa, keskel laud ja selle ümber toolid. Veetke paar tundi seal ja üritage pärast magama jääda. Soovin teile edu. ;)

Oi, Seemneke. :D Ma pühendan selle kõik sulle. :D Mwahahaha.

Nii. Ja nüüd asume Tõstamaa juurde. Ehkki tegelikult ei viitsi ma sellest suurt midagi rääkida. Jõime ennast täis, olime pohmellis, käisime mere ääres ja tulime Tallinnasse tagasi. :D

Tegelikult oli lahe öö otsa lakas istuda, kaarte mängida, haiget teksti ajada ja vahtida, kuidas Marii (kes juhuslikult on 9-aastane ja oli kaine) piinab Taavit ja Tanelit. Ma pole vist elu sees nii palju alkoholi ära tarbinud ja veel aru saanud, mida ma räägin.

Ohjah..

Ma siis nüüd lõpetan. Ei viitsi seda enam üle ka lugeda, nii et andke andeks, kui miski väga kahtlaselt kõlab või paika ei pea.

So long, sushi.

Yours truly
Triinu/Deira

No comments: