Wednesday, October 11, 2006

Uuendused.

Nii-nii. Tegelesin natuke mõtlemisega ja leidsin, et võiks oma blogimise põhimõtteid ja meetodeid natuke muuta. Ma pole nimelt sugugi rahul oma senise teemavalikuga (mina ja minu äärmiselt igav elu). Tegin otsuse, et hakkan kirjutama teemadel, mis mind ennast ja ka teisi rohkem huvitaksid. Muidugi on tore iseendast rääkida, kes seda siis ei naudiks. Ma leian aga, et minu blog on seni olnud väga sisuhõre ja mõttetu, kui välja arvata mõned üksikud postitused. Tahaksin kirjutada millestki suuremast ja laiahaardelisemast kui seda on minu väike eluke.

Seega. Te võiksite mulle teada anda, millistel teemadel ma teie arvates filosofeerida või mille üle vigiseda võiksin. Siis saan ka oma lugejatele (kui neid üldse on :P) vastu tulla. Peale selle, äkki oskate siis ka ise sõna sekka öelda? Te ei kujuta ette, kui väga ma tahaks saada huvitavaid ja diskussioonile ärgitavaid kommentaare. Või lihtsalt kuulda ka teie arvamust.

Bla.

2 comments:

Anonymous said...

kõlab hästi. mina olen su postitusi ikka lugenud, suuresti seetõttu, et sa ehpk-st tuttav oled. samas mõned värvikad detalid, nagu näiteks unenäod, on muidu ka päris huvitavad.

ma ei oska niiviisi midagi soovitada (oodatud vastus?). ega ma sind suurt tea ka. samas mul käib nii, et kui mingi vähegi sobiv teema ennast minu ellu segab, siis lihtsalt lööb pähe tahtmine see selgeks kirja panna ja maailmale pakkuda. mitte, et kõik vähegi sobiv kirja ka läheks...

Deira said...

Jah, eks ma hakkan ka ilmselt seda metoodikat kasutama.