Sunday, November 05, 2006

Mida ma tegin reedel ja laupäeval

Niisiis. Neljapäeva õhtul oli mul üpris halb tuju, sest ma llin üsna kindel, et Urus magamine sakib. Sakkiski, kas teate. Aga järgmisel hommikul oli meil Dru ja Lilyga nii lõbus mööda Tartut seigelda, kohvi juua ja Hesburgerit otsida. Me küsisime möödujate käest, kus üks selline olla võiks ja kaks korda saime vastuseks, et Tartus sellist asja polegi, lõpuks aga kuulsime, et Eedenis peaks olema. Ja oligi. (Jei!) Bussis mängisime me briti turiste kusjuures. Nii igaks juhuks, kui keegi meilt piletit oleks küsinud.

Urgu naastes kuulsime, et me peame sealt jalga laskma, sest see oli reserveeritud. Laupäevani. Nii et suur osa selelst kambast, kes seal oli, maandus Goblini pool. Hihi. And that's where the fun began. :P

At some point läksime me (")limonaadi(") ostma. Ja pärast seda... Eeem... Ma pearem ei kirjelda seda. :D Me tantsisime, mängisime kaarte, nilbitsesime ja puha. Kuna ma ei mäleta enam hästi, mis järjekorras asjad juhtusid (aga ma mäletan küll, mis juhtus!), siis tuleks sellest emenutamisest üks suur kartul ja kapsas, millest keegi peale minu mdiagi aru ei saaks. Aga lahe oli ikkagi.

Suur tänu kõigile, kes Tartusoleku nii toredaks tegid. :)

Bussisõit koju oli ka ülimalt tore. Me istusime kolmekesi kõige tagumises reas, Lily magas, mina ja Dru kuulasime mu iPodi pealt igasugu haiget muusikat ning laulsime ja tantsisime kaasa. xD

Praegu ma lõpetan, sest ma olen liiga juhtmes. Mul on tartupohmell.

No comments: