Wednesday, October 17, 2007

Bla

Mõtlesin, et oleks diip, aga mõtlesin ümber. Ma olen oma diibitsemised juba kõigi vajalike inimestega ära diibitsenud. Nüüd on veel ainult jäänud natuke iseenda ja maailmaga diibitseda, et selle kõige tulemuseni jõuda, mille sees ma praegu olen. Aga see võtab aega.

Hihihi.

Tegelikult olen ma lihtsalt niiiii-iiiii väsinud. *laiutab demonstratiivselt käsi*

Viimased kaks nädalat olen iga öö maganud keskmiselt 4 tundi, kui välja arvata nädalavahetus, kus ma sain kaks ööd küll 9 tundi magada, aga ega see eriti asja paremaks ei teinud, sest see uni oli valel ajal ja ei kosutanud (3:00-12:00 ja 4:00-13:00). Täna bussis jäin umbes 20 korda magama. Ja ärkasin jälle üles, sest ma lõin oma pea pidevalt millegi vastu ära. Ja siis jõudsin ma koju, lugesin natuke mingit vana omaloomingujura (mis, nagu ma üllatusega avastasin, on väga hea...) ja hakkasin õppima. Matemaatika, füüsika, ajalugu. Viimased kaks on veel õppimata.

Seega ma ei raiska enam oma aega ja lähen tegelen natuke (loe: enesetapjalikus koguses) endale teadmiste pähe tagumisega.

No comments: